lørdag 26. mai 2018

STORT OG SMÅTT I PARSELLHAGENE

Noen dager tar jeg meg en runde rundt på parsellområdet. Det er morsomt å se hvor forskjellige parsellene er og det er jo sjarmen med dette fantastiske området som vi er så heldige å være en del av. Tenk at dette er midt i Oslo sentrum. Bildene nedenfor har jeg tatt på min vandring og de er fra parsellnaboer rundt omkring oss.




 Det blir mye sosialt samvær i dette fine været. Vi har hatt besøk i vår parsell og servert god grillmat og i går var vi på besøk i naboparsellen og fikk servert utsøkt mat.


Jeg er så heldig å ha en mann som er like interessert i parsellen som jeg er. Nå har han lagt en fin hellegang som gjør at det er litt bedre å bevege seg rundt i parsellen.








Vi elsker fuglelivet rundt oss. Det er liv og røre hele tiden. Det er liv i fuglekassen vår og jeg fikk tatt et bilde der mor eller far er på vei inn for mating. Det er blåmeisen som holder til der.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar